Priser: Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader.

Forbehold: Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER:  

Ekspedering av ordre: Deres bestilling sender vår butikk hvor varene pakkes og sendes fra allr virkedager.

Leveranse:  Vanligvis vil varene sendes fra oss 2 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare vil dere få informajon om dette via mail.

Frakt: Vi sender varene med Bring/postpakke . Kostnader forbundet med frakt er innbakt i fraktkostnader beskrevet i nettbutikk ved bestilling. 99 kr for frakt, varene kan og hentes i butikken i Langgata 34 i Sandnes gratis, dette krysser dere av ved bestilling av varene i nettbutikken.

Betaling: Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden. For firma kan faktura sendes etter avtale. Varene som hentes i butikken betales ved henting i butikken i Langata 34, 4306 Sandnes Sentrum.

Personopplysninger: Pralin AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kortinformasjon: Når du handler hos Pralin Sjokoladeverksted blir betalingen behandlet av NETTS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

RUTINER FOR RETUR AV VARER

Avbestilling: Dersom du ønsker å avbestille varene vennligst ring snarest booking på 90078815 eller send epost på post@pralin.no.

Reklamasjon:  Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Pralin sjokoladeverksted skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Pralin sjokoladeverksted vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett: I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet. Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med Pralin sjokoladeverksted informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Garanti: På sjokolade garanteres holdbarhet ved forsendelse, ved utstyr gis 2 år garanti.

Varighet: Gavekort har en varighet på 1 år fra kjøpt, denne kan forlenges ve